Klanttevredenheidsonderzoek Wmo 2014 naar Wmo-voorzieningen van de gemeente Tilburg

Berichten Netwerk - 13 augustus 2015

Delen:

Hoe tevreden zijn Tilburgers met een ondersteuningsvraag over hoe zij geholpen zijn door de gemeente Tilburg? Hoe tevreden zijn zij over de ondersteuning die zij vanuit de Wmo krijgen? Zijn de cliƫnten hierover in de loop der jaren meer dan wel minder tevreden? En verschilt de tevredenheid van cliƫnten per type ondersteuning? Dat zijn de vragen die centraal staan in het klantonderzoek Wmo over 2014 naar Wmo-voorzieningen van de gemeente Tilburg, uitgevoerd door BMC. De bredere verantwoordelijkheid waarmee de gemeente vanaf 1 januari 2015 te maken heeft, namelijk voor de deelname van mensen met een beperking of psychische problematiek aan het maatschappelijke verkeer (participatie) is nog niet meegenomen in het onderzoek. De doorgevoerde kanteling waarmee de gemeente werkt is er wel in terug te vinden.

Lees hier het volledige klanttevredenheidsonderzoek en lees hier de bijbehorende informatienota van het Tilburgse gemeentebestuur.


Bron: Klanttevredenheidsonderzoek Wmo 2014, BMC en gemeente Tilburg.